17/4 Jag vill ha den där pojken

Sitter hemma hos tessan nu, vi har ätit frukost och julia blev hämtad för ett tag sedan. Jag ska klä på mig och göra mig iordning, sen tar jag cykeln hem. Det är mulet och skitkallt ute, grattis!

Gårkvällen var skitkul, längesedan vi skrattade så mycket. Jag, julia, therese, tim, petter, simon och lucas grillade hemma hos simon och sedan cyklade vi till maxi. Handlade lite dricka och godis.
Vi hade med oss brännboll, så det körde vi. Så jäkla kul!

Var ute ganska länge, men det blev kallt ganska fort, så vi åkte hem till simon. Jag, julia och simon nästan somnade på soffan. Låg och snackade bara. Stannde där till tolv ungefär, och sedan åkte jag, julia och therese hem till tessan. Har sovit här inatt.
En sjukt bra kväll med mina bästa! ♥




Nu ska jag göra mig klar. Har inga planer idag annars, får se vad som händer.
Pusss


Bilder från kvällen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0