22/4 Nothing compares to you

Kom hem för ett tag sedan. Mår fortfarande dåligt, så jag åkte hem igen. Förstår mig inte på min kropp riktigt, jag är alltid sjuk. Men det vet ni, så nu skiter vi i det!

Jag och pappa ska äta lunch snart, kanske går ut. Vi får se.

Jag sitter i alla fall och tittar runt på lite kläder. Det finns så otroligt mycket fint just nu, på både H&M och Gina som väcker ett stooort ha-begär. Måste ta mig upp på stan snart!
Men eftersom att jag inte har så mycket pengar för tillfället, så får jag försöka få med mig mamma.


Nu ska jag titta lite på tv.
Ciao! ♥





Lisa Lois - Hallelujah (Acoustic Version) 

Baby, I've been here before.
I've seen this room and I've walked this floor. 
I used to live alone before I knew you.
I've seen your flag on the marble arch,
But love is not a victory march.
It's a cold and it's a broken hallelujah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0