23/4 I can't get your face out of my mind

Har precis kommit hem. Har haft några mysiga timmar på stan med mina tjejer. Det regnade dock större delen av tiden, men det spelar liksom ingen roll.
Jag, tessan och julius gick runt ett tag, tittade i samma affärer som man alltid gör. Det finns en hel del fint, men jag har som sagt inga pengar just nu. Gick dock in på Bik Bok och hittade världens sötaste klänning!
En vit utan axelband. La undan den, och så ska jag flörta till mig lite pengar av mamma och pappa. Går förhoppningsvis upp och köper den imorgon och då lägger jag ut en bild här också!

Sedan åkte julia hem, samtidigt som jag och therese var skithungriga. Det slutade med att vi gick in på McDonald's och åt lite där. Haha, tror det var över 2 år sedan jag åt där senast.. Förstår varför efter idag. Man blir ju så sjukt mätt, helt otroligt.

Efter det tog jag och therese ännu ett varv på stan innan hennes mamma kom och hämtade oss, jag fick skjuts hem. Så nu sitter jag här!





Aerosmith - Cryin'




Min älskade mamma sover borta med jobbet inatt, och pappa är sjuk så han ligger nerbäddad. Det blir antagligen jag som fixar maten ikväll. Vad ska man bjuda lillasyster på tro?
Det visar sig, haha.


Ha en bra fredagskväll!
Puss Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0