2/4 Långfredag

Nu är utväxten borta!
Min storasyster kom hit vid 12 och gick hem för någon timme sedan. Håret är nu slingat och ljust, det blev jättebra verkligen.

Igårkväll satt jag och pratade med julia till halv tolv ungefär. Hon är bra min älsklingsjullan. Sedan fick för mig att jag skulle hinna se hela New Moon också, men det orkade jag verkligen inte. Släckte vid ett tror jag. Ska se klart den ikväll istället tänkte jag. Annars har jag inga planer!

Imorgon ska jag, mamma och min lillasyster upp på stan ett tag. Tror inte att jag ska köpa något, måste spara pengar till våran resa nu! Och sedan på kvällen ska jag och familjen hem till kusinerna för att äta mat och bara mysa. Det kommer bli en bra dag!







The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark
Your hair all around me
Baby, you surround me
You touch every place in my heart
Oh, it feels like the first time, every time
I want to spend the whole night in your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0