24/4 Help me find myself just like I found you

Kom hem för ett tag sedan, är helt slut. Jag och therese träffades på stan runt halv två. Vi gick då till Bik Bok och köpte min klänning, är supernöjd! Kommer bl.a att ha den på våran fest i sommar.
Sedan gick vi till bussen, vi missade den dock, så vi satte oss i solen en halvtimme. Jätteskönt! Det har verkligen varit underbart väder idag!

Tog bussen till marieberg och där har vi alltså varit i ca. 4 timmar. Jag är som sagt helt slut!
Men jag har handlat lite i alla fall..
Som ni vet, klänningen, men så har jag handlat ett par svarta ballerinaskor, hörlurar till min ipod och en kam (haha). Verkar dock som att jag har tappat den där kammen på vägen hem, för här är den inte. Och jag har letat överallt, så jäkla surt. Jag vet, det är bara en kam men när jag köper en för första gången på ungefär 3 år, så är det otroligt typiskt att den försvinner.

Det har i alla fall varit en riktigt bra dag! Mycket skratt som vanligt! ♥




Nu vill jag ha sommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst! <3

2010-04-24 @ 19:59:50
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0