26/4 When your mind's made up

Julia åkte hem för ett tag sedan. Vi skulle ju träna, men vi båda hade ont i huvudet, och har haft det hela dagen, så det var ingen idé. Vi ska förmodligen gå på danspass imorgon istället!
Men innan det ska vi ut till marieberg en snabbis, jullan ska ha en tröja på rean. 

Sedan är jag ledig på onsdag, så skönt! 
Jag och några kompisar, det är inte riktigt bestämt vilka, ska förmodligen till Boda Borg över dagen. Det var ett tag sedan jag var där, men otroligt roligt skulle det vara i alla fall! 

Annars händer det inte mycket i veckan alls. Min lillasyster fyller år på fredag, så vi ska fira henne här hemma.
That's about it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0