28/4 Tonight I stopped loving him

Precis hemkommen från marieberg. Var där med mamma och min lillasyster några timmar nu på eftermiddagen. Annars har jag inte gjort något alls idag. Tanken var ju från början att jag och några kompisar skulle till Boda Borg, men så blev det inte.
Men för att ändå hitta på något den dagen vi är lediga, så skulle vi hem till simon istället. Men pga av lilleman (simon) så blev det inte så heller.
Jag har alltså inte gjort något alls. Bara tagit det lugnt.

På fredag fyller min lillasyster år, så jag och resten av familjen ska ut och äta. Vi blir 6-8 pers, beror på om min storebrors flickvän och min storasysters pojkvän följer med också.
Det blir nog mysigt tror jag!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, ha det bra.
Puss!


Jag kan inte få nog av killen, MUMS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0