30/4 Walk a mile in my shoes

Har precis kommit hem, vi hann precis undan regnet som tur var!
I alla fall så har det varit en väldigt mysig kväll med familjen. Vi har varit ute och ätit. Är så otroligt mätt just nu. Orkar ingenting, ska duscha och sedan titta på film.

I vilket fall som helst, så kom jag och min storebror fram till att jag ska börja övningsköra nu. Det börjar bli dags helt klart! Han ska med mig och pappa på kursen, så förmodligen kommer jag att övningsköra med honom också. Eftersom att jag vet att pappa brukar kunna vara lite seg när det gäller sådant, så känns det bra att min bror tar tag i det, haha.
Så nu jävlar!














Hoppas att alla har/har haft en bra valborgsmässoafton!
Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

elin du kommer fan ta körkort före mig.. haha!!

2010-05-01 @ 12:15:38
Postat av: elin, svar till anna

haha! du det är inte alls säkert. Har en hel del att lära mig, vet ju för sjutton inte hur man startar bilen än :D

2010-05-01 @ 13:16:12
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0