5/4 Pearl Harbor

Har precis tittat på Pearl Harbor som gick på tv. Helt otroligt, jag lipar lika mycket varje gång jag ser den. Jag älskar den där filmen, sååå bra!  
Annars har jag inte gjort så mycket idag, gick upp vid 11 och sedan har jag bara tagit det lugnt.

Igår var min storasyster, hennes pojkvän och min storebror här och åt på kvällen. Dom stannade ganska länge, satt kvar och bara snackade ett tag. En trevlig kväll var det!
Sedan när dom åkt hem, satt jag uppe och pratade med julia och lite annat folk över skype. Blev alldeles för sent egentligen!





Har ni inte sett filmen så måste ni helt klart göra det!



Nu ska jag kolla så att jag har luft i däcken på cykeln, jag och julia ska nämligen cykla imorgon bitti. Första gången på året, haha!

Ha en bra måndagskväll!
Puss Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0