8/4 Any way you want it

Det regnar..
Jag och julia cyklade hem från simon i spöregn, hemskt! Tog ca. 15 minuter så blöt hann man bli. Vi var i alla fall hemma hos simon i 1,5 h ungefär innan vi stack in till stan. Julia hem till sina systrar och jag hem till mig. Träningen orkade vi inte med idag, inte motiverade alls.

Jag ska snart äta tror jag. Kvällen spenderas framför tv:n, och sedan ska jag sova tidigt. Jag är riktigt trött, har gått och lagt mig för sent de senaste kvällarna.

Fredag imorgon, och i helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Har inga direkta planer, men eftersom att anna sticker till cypern på måndag, så kanske jag träffar henne en stund (?). Vi får se.
Skulle vara ganska skönt att bara vara hemma också, titta på film och gå runt i mjukisbyxor. Träna kanske..
Som sagt, vi får se!











Puss Elin! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

JA vi hinner ses! dig prioterar jag. Kanske en sväng på lördag? :) puss!

2010-04-09 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0