9/4 Faithfully

Det blir en hemmakväll framför datorn och tv:n ikväll. Har inget annat för mig, men det ska bli skönt. Jag är trött efter veckan.

Imorgon ska jag träffa anna på stan kl. 14. Känns tråkigt att hon åker iväg igen nu måste jag säga.. Jag kommer sakna henne. I alla fall, så hoppas jag på fint väder. Jag vill ha soool imorgon!
På kvällen sedan så ska jag och familjen gå på bio. "Shutter Island" är filmen vi ska se. Pappa har sagt att han vill se den i veckor nu, så att nu är det dags. Ska bli mysigt!
Är det någon som har sett den, i så fall, är den värd att se? :)

Sedan på söndag både vill och ska jag vara hemma. Bara vara hemma.

Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0