16/8 The List

Du heter: Elin
Smeknamn: Ella, Elon, Ellapella
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Feels like home - Chantal Kreviazuk
Beroende av: Nära och kära
Vad tror folk om dig? Ingen aning. Vad tror ni om mig?
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja
Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Aa, spelar korpfotboll med jobbet :P"
Var bor du? I Örebro
Trivs du där? Yes, I do
Hur svarar du i mobilen? "Hallå" eller "Aa, det är Elin"
Vem ringde du senast? Therese
Vad sa den du senast pratade i telefonen med? That's private
Antal timmar somn inatt: 7..
Sov du ensam? Ja
Brukar du komma i tid? Oftast ja
Hur känner du dig nu? Uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: Black n' white
Vad tycker du om fötter? Haha, det är sådär va?
Vad saknar du? En pojkvän vore ju inte helt fel, haha
Hade du en bra kväll igår? Jadå.. Satt och skrattade med julia över msn som vanligt, haha
Favoritdryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 23, men nu när jag är ledig blir det runt 1-2
Är du blyg? Ibland, beror på vem jag träffar
Sysslar du med någon idrott? Inte längre. Nu är det gymmet som gäller!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad skulle du göra om du var kille för en dag? Haha, har fan ingen aning
Är du nöjd med ditt liv? Jadå
Är du bortskämd? Nja, med resor kanske
Vad gör du imorgon? Ska slinga håret och sen träffa Daniel
Vad är det värsta du vet? Lögner och missförstånd
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de bästa! ♥
Vad är det finaste du fått? Har fått så mycket fint, svårt att säga en sak
En speciell dag du minns: Finns flera:) 
Du samlar på: Clothes
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Julia eller Therese
När grät du senast? Igår
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Resa med min familj och mina brudar, och köpa en helt ny garderob
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Är du musikalisk? Hope so
Vad dricker du helst när du är törstig? Cola Light
Bor dina föräldrar tillsammans? Yes
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja.
Biter du på naglarna? Inte längre. Gjorde det när jag var liten, men nu har jag inte gjort det på flera år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0