17/8 I'm moving on

Det här måste verkligen ha varit den roligaste kvällen på länge. Har skrattat precis hela kvällen.

Tog bussen hem till Therese. Var där och pratade lite innan Daniel kom också. Då satte vi på en film, Wallander, och åt varma mackor. Såg inte alls mycket av filmen, kommer inte ihåg nåt alls. Vi snackade och skrattade istället. Riktigt bra kväll med världens bästa! ♥


hahaha, therese, jag och daniel med det enorma (!!) lillfingret










vem är brunast vaaa?






Imorgon ska jag på stan med bästa julia, och sen ta sista livmodersprutan. Efter det sticker vi till gymmet!
Hinner inte skriva innan jag går iväg imorgon, så vi hörs när jag kommer hem istället.
P U S S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0