18/8 This is a great place to start

Ska gå ut och handla lite mat snart tänkte jag. Är helt slut.

Mötte julia på stan vid halv ett. Vi gick runt där i flera timmar, och åt lunch också. Sedan åkte hon hem till sin syster för att hämta träningskläder, och jag gick till läkargruppen för att ta min spruta. Fick sitta där och vänta i en timme ungefär (som alltid).
Efter det mötte jag julia igen, och vi cyklade hem till mig. Stannade här i en timme, och sedan åkte vi till gymmet. Hade gyminstruktör idag för första gången. Har tränat på friskis i över ett år, men hade ingen aning om att alla var tvungen att bestämma tid med en instruktör innan man började träna på gymmet. Men skitsamma. 
Det tog en timme, och sedan tränade vi en stund själva efter det. 

Som sagt, nu är jag helt slut.
Fick med mig lite hem från stan idag. Lägger upp det lite senare!




Nu: KÄK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0