22/8 A million years

Nu ska jag snart äta och sen titta på en film. Ikväll är det sängen tidigt som gäller, ska bli ganska skönt ändå.
Kommer inte bli riktigt lika mycket inlägg nu när skolan och allt annat drar igång igen, men jag ska göra mitt bästa!

Ha en bra dag imorgon, så hörs vi när jag kommer hem.
Puss&kram




Kommer aldrig glömma den här kvällen. Vi hade så jäkla kul. Tog cyklarna till ICA och handlade dricka och godis, sen åkte vi till nåt ställe vid en stor åker. Var där tills det blev helt kolsvart, och sen körde vi brännboll i mörkret.
En sak som gjorde att alla skrattade var när petter skulle jaga simon och helt plötsligt trillar. Haha, går inte att beskriva, men vi hade så otroligt kul!
Kommer sakna er! ♥


Kommentarer
Postat av: HANNAS.NU

Sv: härligt! :) jo det är bra :) gör du då?

2010-08-23 @ 14:53:41
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0