24/8 Summer of '10

Sommaren i år började jättebra! Var med vänner, solade och badade. Hur bra som helst. Sedan blev vädret sämre, och de sista veckorna var väl sådär. Det hände knappt något alls, men det får jag leva med.
Nu är sommaren över och det är snart dags för vinterjacka och halsduk. Hihi, måste erkänna att det ska bli liiite mysigt ändå.
I alla fall, här är min sommar i bilder:



Lämnade lillån

En kväll hemma hos frida i början av sommaren











Spenderade många varma dagar och kvällar i sommarstugan




Åkte till Köpenhamn med familjen





Var även några dagar på Vinön, och träffade på både världens sötaste bebis och hundvalp





En mysig dag/kväll med julius


En av lovets roligaste kvällar med therese och daniel

Denna kväll tillhör också lovets roligaste. Dansade till reggaemusik med familj och
kusiner en hel kväll





Spenderade en helg för inte så längesen med min familj i Stockholms skärgård



Var uppe på stan för att titta på kungafamiljen..


..och gick sen ut med anna samma kväll!



Det har varit en helt okej sommar!
Nu är det 8 (9?) veckor kvar tills jag sticket till värmen. Det ser vi fram emot!!
P U S S ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0