30/8 World's greatest

Anonym om 30/8 Comment:
vilka är dina bästa vänner?

Anonym om 30/8 Comment:
alltså, skriv lite om dem såvidare. skulle vara roligt att veta, he he


Sv: Mina absolut bästa vänner är therese och julia. Har känt dom i drygt 3 år nu, men det känns som mycket längre. Dom vet i stort sett allt om mig, och det är alltid dom jag går till om jag är glad, ledsen, arg, you name it. Jag vet att jag kan gå till dom om det skulle vara något, de finns alltid där och stöttar. Mina brudar är helt otroliga!

Vi har alltid lika roligt, vi skrattar verkligen jämt. Vi delar samma humor, vi har samma musik- och klädsmak och vi alla tre älskar att umgås bara. Det finns inte alltid nåt att göra eller säga, men det behövs inte.

Tjejerna får mig att må bra. Så enkelt är det. Vad skulle jag vara utan dom? Det bästa är att det här bara är början. Vi har såå många år tillsammans framför oss.



Jag älskar er ♥



Måste också säga att jag tycker att det är jätteroligt att ni kommenterar och ställer frågor.
Jag svarar så fort jag kan, så fråga på! :)

Puss Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig min älskling! du & jag på onsdag :D pussssss!

2010-08-30 @ 17:45:42
Postat av: therese

LOVE YOU! <3

2010-08-30 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0