10/12 Straight from the heart


♥ Björn Gustafsson. Sveriges roligaste kille, no doubt.


 
♥ Bloopers. Finns det något roligare än att titta på andra som gör bort sig?
Nej, tänkte väl det.

♥ Serien "24". Jag är helt fast!



♥ Skype. Jag sitter nästan varje kväll och snackar med mina vänner eller min favvo. Mysigt!



♥ Att gå upp tidigt på morgonen. Jag börjar 8 tre dagar i veckan, kul.

♥ Frisörpriser. Att det ska vara så jävla dyrt att slinga och klippa håret. Förra gången betalade jag 1500 spänn, usch&fy&blää.

♥ Simpsons. Måste vara det absolut dåligaste som går på tv. Stor diss.


Kommentarer
Postat av: juno

Elin=ond

Simpson=kuligt <3



Elin och Simpson=sjuk

2010-12-11 @ 02:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0