12/12 Dag 6 - Min bästa vän

Jag har flera väldigt nära vänner, både tjejer och killar. Men julia och therese är mina bästa.



Julia Nyängen
Mitt hjärta, vi har kommit så otroligt nära varandra på senaste tiden. Det finns ingen som vet så mycket om mig som du gör. Vi pratar om precis allt, oavsett vad det handlar om. Vi skrattar alltid, åt allt, som jag inte gör med någon annan. Vi dansar mitt i gatan och skiter fullständigt i vad folk tycker (nästan), haha. I alla fall så finns det finns ingen som kan göra mig på så bra humör som du kan. Du är underbar och jag älskar dig ♥



Therese Grans
Vi har inte känt varandra i mer än 3 år, men det känns som så mycket längre. Du lyssnar JÄMT, förstår vad jag pratar om och finns där. Du och jag har våra stunder, och ibland går det verkligen inte att sluta skratta. Som häromdagen när jag ringde dig och vi bara skrattade i telefonen i 10 minuter. Du är helt otrolig älskling ♥


Min brudar är dom bästa. Utan tvekan. Vad skulle jag vara er?
Lots of love ♥

Kommentarer
Postat av: therese

älskar dig världens bästa!<3

2010-12-12 @ 13:17:44
URL: http://theresegrans.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig mitt allt, min bästa vän!

2010-12-12 @ 15:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0