12/12 Yes, it's sunday

Okej jag behöver hjälp. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår nästa gång.
Det finns tre alternativ:

1. Slinga blonda slingor och färga utväxten som som jag har gjort förut. Nackdelen är att jag blir gul efter 2-3 veckor, och det hatar jag. Men gud vad jag älskar mitt hår när det är nyslingat. Älskar att vara blond! Men som sagt så försvinner det ganska fort, och det hatar jag.



2. Lägga i blonda och bruna slingor. Då skulle håret inte bli gult på samma sätt, plus att det kan vara kul att testa nåt nytt utan att vara för extrem.



3. Go all the way och färga håret brunt. Den här den läskigaste, haha. Jag är rädd att jag inte blir nöjd, och då kommer det ta en evighet att få tillbaka det blonda.



Just nu lutar det mest åt 2:an, men jag kan verkligen inte bestämma mig. Så kommentera och berätta vad ni tycker! ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

2! Det kommer bli jättefint =)

2010-12-12 @ 15:03:39
URL: http://iiisabellle.blogg.se/
Postat av: Anonym

klippa kort kort kort :D eftersom du är så sjukt fín i det bby

2010-12-12 @ 15:23:28
Postat av: Anonym

ska du spara ut ditt hår långt igen?:)

2010-12-12 @ 17:52:16
Postat av: sofia

2! :)<3

2010-12-12 @ 19:56:14
URL: http://sofiatyp.blogg.se/
Postat av: sanna

färga brunt! Själv trivs jag jätte bra i mitt bruna =)

2010-12-12 @ 20:16:32
URL: http://sannaax.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0