15/12 Dag 9 - En resa

Jag älskar att resa och det vet ni redan!
Som jag har sagt förut så försöker jag och familjen att komma bort två gånger om året, och det har vi gjort sedan jag var liten. Man ser nya platser, solar, badar och kopplar bort allt annat hemma. Jag mår som bäst i värmen!

Jag har jättesvårt att bara välja en resa. Därför tänkte jag lägga ut lite bilder från olika resor. Enjoy!


tyskland - tror jag var 9-10 år. min familj och jag reste runt med husbil


new york och florida - vi var i florida en vecka först och sedan åkte vi till
new york och shoppade i 3 dagar.


egypten - hela familjen var med, även mina storasyskon. allt var toppen förutom
alla killar och maten!



köpenhamn med familjen och alla kusiner, riktigt mysig resa!

cypern med familj och kusiner. haha, det hände så sjuka grejer på den
här resan. har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv som jag gjorde denna
vecka.



karibien - ett ord; lyx!


alanya - en av de bästa platserna som finns på denna jord. jag älskar turkiet!


malia - såååå mysig resa!


Nästa gång jag åker bort blir nog i vår skulle jag tro. Can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0