23/12 Dag 15 - Mina drömmar

Det här är en ganska svår fråga, men i vilket fall som helst tänkte jag berätta om mina framtidsdrömmar!

Jag har drömt om att jobba utomlands ganska länge. Något som skulle vara jättekul är att jobba på en Karibien-kryssning (en sån jag var på vet ni?). Då jobbar man 6 månader i taget, utan en ledig dag, för att sedan vara ledig några månader efter det. Förmodligen ett ganska tufft jobb, men eftersom att jag och julia skulle åka tillsammans så skulle det bli skitkul!

 

Ett annat alternativ skulle kunna vara att åka till NY. Jag älskar New York!
Och efter att min kusin anna åkte iväg för att jobba som aupair där, så har jag också velat göra det.



Självklart finns det annat också! Den drömmen som ligger närmast i tiden är en utlandsresa med mina brudar. Fan vad vi ser fram emot det! Sola, bada, äta, festa, sova, sola och bada. Om drygt ett år åker vi, och vi kommer ha SÅ kul!

Men det viktigaste är inte jobb eller att resa. Det som är allra viktigast för mig är att mina nära och kära mår bra. Jag vill leva ett långt och lyckligt liv tillsammans med de människor som jag älskar!
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0