24/12 Julafton

Tänkte bara slänga in ett kort inlägg nu när jag har lite tid över. Mina storasyskon åkte precis vidare till sin mamma, men dom har varit här hela morgonen. Vi har ätit julfrukost (eftersom att dom åker till sin mamma och äter julbord så äter vi alltid frukost tillsammans hos oss istället) och delat ut alla julklappar, mysigt! ♥

Jag kan visa vad jag har fått också!


En flytande eyeliner och ett svart nagellack

Suuuuuupersnygga örhängen från Laila Bagges kollektion

Massa spetstrosor i olika färger

Silverschampoo

En jättemysig halsduk

Svarta mjukisbyxor (behövde verkligen ett par nya. visar nämligen hela
röven på mina gamla pga av ett enormt hål)

En bok om hur man förför det andra könet, haha!

En stoooor herrpyjamas

En mysig pläd

Laila Bagges parfym "You Rock"

2.200 svenska kronor



Och sähär ser jag ut dagen till ära:





Nu ska jag umgås lite mer med min farfar.
God jul allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0