7/12 Dag 1 - Om mig

Elin Karolina Göransson heter jag, och kallas för Ella eller Elon (av julia för det mesta). Bor på norr här i Örebro tillsammans med min mamma, pappa och lillasyster.
Jag föddes på landet, men sedan 4 år tillbaka bor jag i stan. Skulle aldrig kunna tänka mig att flytta tillbaka, har blivit en riktig stadsfjolla, haha.

Jag älskar att resa, och det har jag fått av mina föräldrar. Min första resa gjorde jag när jag var bara några månader gammal, och då åkte vi till Grekland. Sedan dess har vi rest ca. 2 gånger per år, och jag verkligen älskar det!
Speciellt Turkiet ligger mig varmt om hjärtat av olika anledningar, men Thailand, New York och Karibien är också platser som jag gillar.  
Jag mår som bäst i värmen, att kunna sola och bada. Därför är svensk vinter inget för mig (förutom julafton och nyårsafton)..

Som person är jag glad (älskar att skratta), social och jävligt envis. Jag gillar att dansa och har gjort det i 3 år. Nu har jag tagit en paus, men ska börja igen! Jag är för det mesta glad, men jag har dåliga dagar jag också. Och då är jag väl inte den roligaste personen på denna jord.

Jag älskar min familj och mina vänner över allt annat, och skulle inte vara den jag är idag utom dom.



Questions?


Kommentarer
Postat av: Annapannakusinvitamin

Gumman, vad jag saknar dig!

Karolina heter ju jag också.. vad fick vi de namnet ifrån? Ser fram emot julafton med bästa släkten :)

2010-12-09 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0