8/12 Dag 2 - Mina föräldrar

Mamma och pappa. Det är svårt att sätta ord på hur mycket de betyder för mig. Jag har världens bästa föräldrar. Två människor som alltid finns där för mig, som står på min sida och som stöttar mig i allt.

Min mamma, Lena, är 50 år gammal och jobbar som apotekschef. Mamma är en av de snällaste människor jag känner. Hon sätter alltid sig själv i andra rummet, tänker alltid på andra först. Jag älskar min mamma så otroligt mycket, och jag vet att jag kanske inte säger det tillräckligt ofta.

Min pappa, Roger, är 54 år gammal och driver ett eget företag. Just nu befinner han sig i Rumänien och jobbar. Så länge som jag kan minnas har jag varit pappas flicka. Både pappa och jag har ett jävla humör, och det är från honom jag har fått det. Vi har våra up's and down's men min pappa är världens bästa. Han får mig att känna mig trygg.



Så tack för allt ni gör för mig. Jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0