11/2 It's been a long time

Jag, lillasyster och mamma ska snart till Läkargruppen för ett möte om Gardasil-sprutan (mot livmoderhalscancer för er som inte vet), så jag är hemma. Jätteskönt!
Efter det åker jag hem igen, och senare ska jag på stan med julia. Måste ha nya strumpbyxor. Självklart ska jag titta runt lite efter annat också, vi får se om jag kommer hem med något roligt!

Ikväll är det "Succéduon: Anders och Måns". Rekommenderas starkt! Jag skrattar lika mycket varje gång. Det går 21.30 på SVT2. Watch it!

Imorgon fyller jag år också! Man blir stor, haha.
Men nu måste jag sticka!
Puss Elin ♥


En väääldigt gammal bild på Lilleman, haha! (Simon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0