12/2 I'll never find another you

Min storasyster och hennes pojkvän har precis åkt hem. Min storebror har feber, så han kunde inte komma hit ikväll, men Cissi och Stellan var här i alla fall. Jättemysigt!
Av dom fick jag en fotlänk och ett halsband från Pearls for girls, skitsnyggt!

Imorgon kommer kusinerna hit runt 14. Om min bror mår bättre kommer han hit då istället.

Sitter just nu och pratar med Simon och Tim. Jag kan meddela att jag har världens bästa kompisar (inklusive Therese, Julia och Petter såklart!) ♥


                              Nya örhängena






Puss och God natt!


Kommentarer
Postat av: Antonekung

Hej fin blogg:) kolla gärna in min blogg som handlar om mitt liv och mina recensioner om böcker video klipp filmer och sånt :) ha en bra helg ^^

2010-02-13 @ 10:32:39
URL: http://antonekung.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0