13/2 I would do anything for your love

Skrev inte så mycket igår, men min födelsedag var mycket bra! Riktigt mysig kväll igår, och idag har kusinerna varit här. Har fått en hel del presenter faktiskt.. En ny digitalkamera (skitbra! Har hittat en funktion som gör att varenda skavank på kroppen försvinner, haha. Perfekta bilder!), en fotlänk i silver, ett halsband från Pearls for girls, ett par örhängen, ett presentkort på Gina tricot och pengar. Tror att det var allt! Fick även en jättefin blombukett från kusinerna.
Sedan får jag ju självklart inte glömma sakerna jag fick förra helgen: en tajt, midjehög kjol och ett presentkort på H&M av julia och therese. 
Jag har världens bästa familj och vänner! Tack för allt! ♥


Halsbandet.. Det står: "Peace starts with a smile"

Fotlänken


Jag idag. Toppen är från Bik Bok 199:-

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilka fina bilder :)<3

2010-02-17 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0