16/2 You're the only one

Har inte mycket att skriva om alls den här veckan, så uppdateringen kommer att vara dålig.
Tog både blodprov och Gardasil-sprutan idag. Ett stick i varje arm alltså..
Annars har dagen varit precis som en helt vanlig tisdag. Nästa vecka är det lov, ska bli så himla skönt!

Efter sportlovet är det 4 veckor till påsklovet.
Efter påsklovet är det 4 veckor till jag och familjen åker till Alanya.
ALLTSÅ, är det bara 10 veckor och 3 dagar kvar till sooool och baaaad!
Längtar!

Med tanke på det har jag beställt en ny bikini också.. Det blev denna (som jag velat ha länge):



..och sedan med svarta bikinitrosor till.. Tror jag.





Hoppas verkligen att snön försvinner snart, är trött på att gå runt och frysa. 
Ska titta lite på tv nu.. 
Puss och god natt! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0