19/2 Why can't I speak whenever I talk about you?

Åkte upp på stan med mina älsklingar therese och julia idag. Fick med mig lite kläder hem faktiskt.. En blommig blus, ett par leggings, en t-shirt och sedan hämtade jag ut min bikini också! Har testat den och den satt skitbra! Är supernöjd. Jag vill ha sommar! NU!

Kvällen blir i vilket fall lugn. Ska titta på tv och bara mysa med familjen, ska bli så skönt!

Nästa vecka är det ju lov. Jag har inga stora planer. Vill se till att slappa och vila ut ordentligt. Sova länge på morgonarna!
Vet dock att jag ska till (sommar)stugan två av dagarna, sova över en natt. Och så ska jag träffa min kusinvitamin Anna och mina tjejer också! Annars blir det en lugn vecka.




Ha en bra kväll!
Puss Elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0