22/2 Was it something I said or didn't say this time?

Sitter uppe på mitt rum och tittar på OS. Gillar det egentligen inte, inte när det går på tv:n hemma dag ut och dag in, men just nu finns det inget annat att se.

Jag har insett vilken tur jag har som har en så bra familj och så bra vänner, hur lycklig jag egentligen är, även fast det känns så otroligt svårt ibland. För ibland är det just det, så jävla svårt. Men jag vet att jag har folk runt omkring mig som älskar mig, och det hjälper. Även fast man kan glömma bort det.
Vad skulle jag göra utan de människorna? Vad skulle jag vara?
Ingenting..
Jag behöver inte skriva några namn, för de som betyder vet om det redan. Älskar er. ♥


Så otroligt fin text.. Älskar den här låten.


Ha en bra kväll!
Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0