27/2 Let's give it a try

Lyssnar på musik och bara slappar. Finns inte så mycket att göra egentligen. Det är lördag, vilket innebär att det bara är en dag kvar på lovet, sedan tillbaka till vardagen.. Blä!
Men nu är det lördag!

Satt och pratade med julia på msn igårkväll, haha. Skrattade mycketmycket, som alltid. Konstiga ämnen vi kommer in på ibland.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp på stan. Har verkligen ingen lust eftersom det är sånt skitväder ute, men jag ska försöka!
Sedan ska jag träna med julia också, runt 12. Ska bli skönt nu efter helgen.
And that's it.

Sedan är det måndag..




So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait
I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0