4/2 When will you realize?

Igår var jag och Julia och tränade som jag skrev att vi skulle. Jag körde 25 min på crosstrainern, ca. 15 min situps och sedan stretching på det, bra jobbat! På friskis här i Örebro så har de ett enskilt rum med en matta där man ska stretcha och brevid det finns ett annat rum med en massa tyngder. Igår var det en man där som var enorm. Längden mellan hans axlar var säkert lika långt som jag, helt sjukt!
Okej, inte riktigt.. Men inte långt ifrån!
Sedan gick vi upp på stan, köpte det som vi skulle ha och tog bussen hem till mig.
Resten av kvällen var lugn. Är alltid så trött nuförtiden.

Just nu ser jag fram emot helgen. Jag, therese, julia och louise ska fira mig och therese. Hon har fyllt år och jag fyller, så vi valde helgen mellan våra födelsedagar. Vi ska vara hemma hos therese och äta mat och titta på Melodifestivalen såklart! Ett måste! Sedan sover jag där också.
Det ska bli riktigt roligt, som alltid! ♥

Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0