5/2 Freeeedag

Ska vara hemma och ta det lugnt ikväll för att kunna ladda upp inför imorgon, PARTYY!
Eller inte riktigt.. Jag, therese, julia och louise ska vara hemma hos therese. Vi ska äta tacos och sedan pannacotta (stavas det så?) och titta på melodifestivalen. Ska bli riktigt, riktigt mysigt! :) 
Åker hem till tessan runt 17.00 imorgon och sedan kommer mamma och pappa och hämtar mig runt 11 på söndagen. Vi ska nämligen hem till farfar som bor utanför Motala för att fira honom. Han fyller år på tisdag, hela 88 år!

Sedan är det måndag igen.. Känner på mig att den här helgen kommer gå alldeles för fort. Men nu är det fredag i alla fall, två dagar ledigt.



Nu ska jag titta på Let's Dance med familjen!
Puss Elin ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

han fyller 88 elin!!

2010-02-06 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0