6/2 You & me.. right?

Tjejkväll med mina allra bästa ikväll! ♥ 
Jag ska ta bussen ut 16.42, och sedan sover jag där också. Har skrivit om detta i ca. fyra inlägg nu, så jag tror att ni vet vad jag pratar om, haha!

Imorgon ska jag och familjen hälsa på farfar också. Han fyller som sagt år på tisdag, min älskade farfar! Kan tänka mig att vi kommer hem ganska sent. Det brukar bli så eftersom att han bor så pass långt borta. Så runt 20-21 är jag nog hemma igen! Senare får det knappast bli eftersom jag ska upp tidigt på måndag.. I alla fall, så ska det bli roligt att träffa honom igen. Vi har inte setts sedan i julas.

Nu ska jag plocka ihop mina saker så att jag är klar med det!
Puss allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0