7/2 I'm done with this

Igår var jag hemma hos therese med julia och louise. Det var en sjukt mysig kväll med mina tjejer!
Vi spelade spel, åt mat och tittade på melodifestivalen. Fick min present av therese och julia också. Dom hade köpt den svarta, tajta midjekjolen som jag har på bild i ett inlägg för någon dag sedan och sedan ett presentkort på H&M. Tack världens bästa..♥
När vi gjort oss klara och när louise hade gått hem (klockan var runt halv två), så tänkte vi sätta på en film. Julia somnade som vanligt, men jag och therese tittade i alla fall på "The break-up". Vi orkade ungefär 25 minuter, men sedan stängde vi av. Vi somnade dock inte förrän halv tre ungefär. Vi låg och pratade och lyssnade på julia när hon skrattade och pratade i sömnen, haha.
En mycket bra kväll i alla fall!


Spel

Therese lockade hela håret på mig, såg ut som en tant..

Jag och therese ♥


Idag var jag och familjen och hälsade på farfar. Vi stannade där hela dagen och kom hem runt sju igen.
Jag har precis ätit, så nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen!

Puss Elin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0