10/1 Söndag

Det är söndag.. Eftersom att jag vet att det är måndag imorgon, och att vardagen kommer tillbaka, har nästan hela min dag varit förstörd. Brukar bli så efter att man varit ledig.
Imorgon ska jag då gå upp 06.30. Förstår inte hur jag ska orka. Jag tänkte vara lite smart igår kväll och ställa klockan på 10.15 (haha) för att försöka gå upp lite tidigare idag. Visst, jag gick upp när klockan ringde, men efter ca. 5 minuter gick jag och la mig igen. Jag var SÅ trött!
Önska mig lycka till i alla fall. Inte roligt för de människor som kommer att se mig imorgon, en vandrande zZzZombie, yes!

Dagen idag har i alla fall varit lugn. Min storasyster och hennes pojkvän kom över runt 13.00 och stannade några timmar. Vi pratade och tittade lite på tv, mysigt!
Kvällen blir också lugn. Jag ska sitta här, vid min dator. Ska även försöka gå och lägga mig senast 22.30. Vi får se hur det går, jag kommer säkert inte kunna sova förrän 00.00 ändå.


Sötnosan åker utomlands inatt. Jag kommer sakna henne ♥


Haha, denna tjej saknar jag också.
Första gången på tre veckor som jag
träffar henne imorgon! ♥


Nu ska jag fortsätta deppa. Ha det bra!

Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hatar bilden dock!

men kmr sakna dig pluttan <3

2010-01-10 @ 21:24:46
URL: http://heyjull.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig med, men imorgon ses vi :D puss!

2010-01-10 @ 21:47:23
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0