1/1 Whatever with you

Första dagen på det nya året. 2009 var inte mitt år alls, mycket som hände och inte hände om jag säger så. Jag håller tummarna för ett bra 2010! 

Min nyårsafton var ganska lugn. Jag var hemma med min familj och åt god mat. Senare på kvällen kom våra grannar över som då var dyngraka. Ganska roligt ändå. Att se sina grannar som i vanliga fall är lugna och tysta, skrika inomhus så fort en raket dök upp. Detta hände ju då ganska ofta, eftersom att det var nyårsafton. Mycket skrik alltså. MEN, kvällen var riktigt bra ändå! Jag gick och la mig runt 02.30 efter att ha tittat på en film. Myysigt! :)

Det har i stort sett inte hänt någonting alls idag. Jag tar det luuugnt! Skönt det också.









Puss Elin

Kommentarer
Postat av: madde

Fin blogg :)

2010-01-02 @ 13:16:07
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0