11/1 Måndag

Måndag 11/1 2010 avklarad. Gick upp 06.30, som bestämt och fy sjutton vad trött jag var! Resten av dagen har varit ganska skön egentligen. Träffade Therese, Simon, Tim och Petter som jag inte sett på tre veckor. Riktigt roligt! Och det var länge sedan en dag var så rolig som denna har varit. Har skrattat mycket! Haha, ja det har jag! :D
Ikväll kommer jag titta på tv, och sedan gå och lägga mig ganska tidigt.

På torsdag ska jag klippa mig igen. Det börjar bli dags! Det är ganska konstigt egentligen. När jag bestämmer mig för att spara ut mitt hår, och få långt, så tar det otroligt lång tid. Det växer ingenting! Sedan när jag klipper av det växer det med en jävla (ursäkta) fart, nästan lite för fort. Men på torsdag är det alltså dags igen!
Sedan hoppas jag att min storasyster kan slinga mitt hår snart också. Förra gången gjorde jag det hos min frisör, men det är ju så dyrt, så det gör jag inte denna gången. Överlåter det till storasyster istället. Hon är duktig. :)
Ganska skönt att få det gjort nu också, innan sommaren, då solen tar över.

Jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan att jag ska tillbaka till Alanya i maj. Först var det ju tänkt att jag och familjen skulle ta en resa dit i mars redan, men i maj är det mycket bättre och varmare väder, så det passar bättre. Vi hyr några kompisars lägenhet som förra gången. Så otroligt fint är det! Den ligger ca. 10 minuters promenad från centrum, och lika lång tid från Kleopatrastranden. Underbart!

Men nog om Turkiet nu.

För övrigt har jag inte så mycket planer denna vecka:


Tisdag: Stan med tessan
Onsdag: -
Torsdag: Klipptid kl. 16.30
Fredag: -
Lördag: Vara med Therese, Simon, Tim, Petter och kanske Louise. Lasergame?
Söndag: Världens bästa kusin Anna fyller år!

Och sen är denna vecka slut. Härligt!



Puss Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

glad att ja har dig<3

2010-01-11 @ 18:22:53
URL: http://tthheresse.blogg.se/
Postat av: Elin

jag är otroligt glad att jag har dig också <3

2010-01-11 @ 18:26:52
URL: http://eeelliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0