12/1 Tisdag

För tillfället måste jag säga att jag inte har något att skriva om alls. Jag är bara så trött. Går upp tidigt på morgonarna och går och lägger mig i någorlunda bra tid, men somnar inte förrän sent ändå.
Gick aldrig upp på stan med Therese idag, vi båda var för hungriga för det, haha. Åkte istället hem och åt mellanmål framför tvn. Satt sedan vid datorn ett tag men gick och la mig i soffan igen och somnade där. Nu har jag vaknat i alla fall! Riktigt skönt att få sova ett tag.


Storebror Daniel och hans sambo Zandra


Måste säga att jag har världens bästa storebror. Vi har inte samma mamma, men det har aldrig spelat någon roll. Jag vet att han finns där när jag behöver honom. Han är bra min storebror!



Skriver nog ett inlägg imorgon också!
Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0