15/1 Fredag

Nu är det ÄNTLIGEN helg! Veckan har gått någorlunda fort faktiskt..
Ikväll ska jag titta på tv och bara mysa med familjen. Vi kanske tittar på en film eller något. Här ska jag i alla fall inte sitta.

Imorgon kväll ska jag och 7 personer till spela lasergame. Ska bli så sjukt roligt! Jag har spelat det två gånger tidigare, men det var flera år sedan. Vann dock båda gångerna. Inte dåligt!
Det jag vet är att jag, Therese, Tim, Simon och Petter förmodligen ska vara i samma lag. Vi vinner nog skulle jag tro. Riktigt roligt ska det bli i alla fall.

Det är imorgon det. Sedan på söndag fyller min underbara kusin 20 år. Vi ska dit någon gång på eftermiddagen och fira henne är det tänkt. Annars får vi se vad som händer denna helg. Har inga planer utöver det jag redan skrivit om.


Just nu längtar jag efter sommaren. Framför allt solen!



Skriver imorgon eller på söndag!
Ha det bra
Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0