16/1 Universums största ögonbryn?

Lasergame var skitkul! Jag, therese, louise, emelie och krister var i ett lag. Vi förlorade och jag kom sist av alla, haha. Roligt ändå!
Sitter här med något som måste vara den största bulan någon någonsin fått i pannan. Hur gick det till då? Jo jag, therese och louise kom på idén att springa till ett ställe som var kolsvart. Therese försvinner därifrån och jag ska också springa. Det stod dock en stor betongpelare i vägen. Därav bulan. Gjorde skitont kan jag säga!
Så ni som kommer se mig en vecka framåt, bli inte rädda. Detta är orsaken till den stora bulan som sticker ut i pannan på mig.

Nu ska jag lyssna lite på musik och sedan gå och lägga mig.
Puss Elin


Syns inte jättebra på
denna bild men kolla
nästa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0