18/1 Sliiiiingor..

Kan glatt meddela att svullnaden i pannan har lagt sig. Nu är det bara skrapsåret som syns, men det täcks ganska lätt med lite smink, haha. Skönt i alla fall!

Snart kommer min storasyster hit och slingar mitt hår. Det har varit uppskjutet ett tag, men nu är det dags. Känns skönt att bli lite ljusare nu på vintern.

Imorgon kommer Julia ♥ hem. Hon har varit i värmen i en vecka.. Fy sjutton vad avundsjuk jag är! Ska bli roligt att träffa henne igen i alla fall, hon har varit saknad! Ska även träffa Anna på stan. Det var ett tag sedan jag träffade henne. Eller ja, det känns så i alla fall. Jag planerar att kanske köpa en ny klocka? Vet att den jag vill ha är på rea, och Anna fick en likadan i födelsedagspresent i söndags. Hoppas den finns kvar! Den är stor. Och då menar jag STOR. Otroligt snygg! :)




Måste bara meddela att min och familjens Alanya- resa är bokad nu. 8-15 maj är vi borta. Sooool och baaaad I love!




Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0