19/1 Sjuuk

Jaa.. Jag som trodde att jag skulle klara mig nu när mamma och min lillasyster varit sjuka i en vecka, men icke. Det är som vanligt. Jag blir alltid sjuk. Är hemma idag i alla fall, och sen ska jag försöka ta mig upp imorgon istället. Hoppas Anna har tid för en sväng på stan imorgon bara!
Så idag kommer jag att ta det lugnt bara, otroligt lugnt. Vill bli frisk så fort som möjligt nu.

Namn: Elin
Kallas för: Elon, Pellets (HAHA, av Anna)
Stjärntecken: Vattuman
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Piercingar: Naveln och 5 i öronen
Tatueringar: Nej
Skostorlek: 39
Hårfärg: Blond med slingor
Fräknar: Nej
Motto: Life isn't the days that pass, life is the days you'll remember
Kär? Nej..
Önskar du att du bodde någon annanstans? Utomlands helt klart! New York kanske? Eller Florida
Tycker du att du är attraktiv? Haha, nej!
Vilket schampo använder du? Palmolive Milk & Honey
Vilken parfym använder du? Brukar använda olika, men Alyssa Ashleys "Fizzy" och Tommy Hilfigers "Tommy girl"
Vad är du rädd för? En hel del.. Ormar är ett exempel
Gillar du att tvätta? Nej!
Gillar du berg- och dalbanor? Haha, ja. De flesta!
Gillar du någon? -


Senaste…
Filmen du hyrde? Dirty Dancing 2
Filmen du köpte? Oj! Kommer inte ihåg. Det var jättelänge sen
Låten du hörde: I want do know what love is - Mariah Carey
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Anna
TV-program du såg? Fåfänga till förbannelse.. Så otroligt tråkigt
Person du tänkte på? Julia tror jag. Ville träffa henne idag!


Favorit…
Låt: Har flera olika, men Whatcha say - Jason Derulo, Soulweeper - Volbeat, Telling stories - Tracy Chapman, We don't care - Akon och Twilight - David Gray är några av dom
Sak att göra: Shoppa, träffa kompisar
Sport: Dans
Dryck: Cola light
Kläder: Leggings och tunikor
Film: Dirty Dancing 2, Titanic, 10 orsaker att hata dig m.m
Serie: O.C, One tree hill


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Nej


Antal…
Gånger du varit kär?
Inga kommentarer :)   
Gånger ditt hjärta brustit? Samma här..
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning
Tjejer du kysst? Ingen
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? -
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen.. haha


Senaste…
Boken du läste? Gossip Girl
Personen du fick e-mail av? Anna på facebook
Personen du fick brev av? Haha, fransman, eller flicka
Personen som du kysste seriöst? -
Personen du var tillsammans med? -
Personen du kramade? Mamma 
Personen du pussade? -
Personen du fick sms av? Oj, det var igår kväll. Måste varit av Julia
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igårkväll när Cissi och Stellan var här också
Saken du köpte? Eh.. Det måste ha varit på mellandagsrean? Eller..? Kommer inte ihåg, haha!
Vad har du gjort idag? Tittat på tv, ätit frukost
Brukar du svära mycket? Ganska..
När stiger du upp på morgonen? Runt halv sju på vardagarna, och runt elva på helgerna
Vad har du på dig? Mjukisbyxor, långärmad tröja
Vad ska du göra ikväll? Titta på tv, datorn och gå och lägga mig ganska tidigt tänkte jag
Vad är du allergisk mot? Inget
Var har du ont? I huvudet och magen
Använder du hårspray? Yes
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström i så fall. Men egentligen ingen av dom
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Ja
Är du glad nu? Nja, kan man vara det när man är sjuk?
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? Haha, musik
Stockholm är… ? Sveriges huvudstad
Göteborg är… ? Eh..
Kan du sjunga? Ja.. Hoppas det i alla fall, haha!
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Kuba, Florida, Turkiet (hihi, SNART!), Gambia, Thailand, Mauritius



Märker vad svårt det är att svara på frågorna. Som t.ex hur många gånger jag varit kär. Det är inget jag vill skriva upp här, eftersom att jag vet att några som jag inte tycker behöver veta en sådan sak, läser min blogg! Så däför skriver jag inget svar där. Just so you know!





Puss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0