20/1 Ooonsdag

Det blev ännu en dag hemma. Är inte på topp alls. Satsar på att må bättre imorgon istället!

Jag rensade ur min garderob igårkväll. Det behövdes verkligen! Har väldigt trångt pga av alla kläder som jag köper hela tiden. Slängde ut en hel ikea-kasse och en vanlig papperskasse med kläder i alla fall, så nu har jag plats igen. Hittade förresten ett par baggyjeans som var lite för korta. Klippte av dom och fick ett par skitsnygga jeansshorts, haha. Smart!

Imorgon ska jag på bio på förmiddagen. Kommer dock inte ihåg vad filmen hette. Sedan 17.30 är det dags igen! Bio för hela slanten. Denna gång ska vi se "Farsan". Tror att den är skitrolig! Vi får se. Skriver nog ikväll igen!

Puss Elin


Kommer nog aldrig att glömma den här dagen. Har aldrig skrattat så
mycket på samma gång i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: anna

jag glömmer heller aldrig den dagen! omöjligt.. haha love you so much!

2010-01-20 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0