22/1 I'm gonna make it right. Make it up, make it up to you

Jag blev hemma idag också. Mådde inte bra inatt, så jag tog en dag hemma till. Det känns som att det enda jag har skrivit om de senaste dagarna är att jag är hemma och är sjuk.. Inte jätteroligt att läsa om kan jag tänka mig, men ni får helt enkelt stå ut! :)

I alla fall så har jag lite planer för morgondagen. Jag och Julia ska ta bussen ut till marieberg kl. 11:30. Vi är väl där ute ett tag, ska titta efter klockan jag vill ha tänkte jag. Hoppas att den finns kvar! Hittar jag något på rean som Anna har meddelat mig om, får det följa med hem också. Sedan tar jag bussen hem igen, och kvällen ska spenderas hemma hos kusinerna. Hela min familj var sjuk förra helgen, så vi hann aldrig fira Anna som fyllde 20 i söndags. Men nu så!


Brist på bilder är det också nu. Får ta med mig kameran imorgon, så
kan jag lägga ut lite bilder senare på kvällen eller på söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0