23/1 Dagen

Nu kommer Julia och hämtar upp mig om ca. 25 minuter. Vi ska ut till marieberg. Jag ska titta efter den efterlängtade klockan och sedan en rutig skjorta, hoppas att jag hittar det!
Ska bli kul att träffa Julia, eftersom att jag har varit sjuk så har vi inte träffats efter att hon kom hem från kanarieöarna.. Så det ska bli skitkul! ♥

Ikväll ska jag och familjen äta middag hemma hos kusinerna. Det blir nog mysigt tror jag.. :) Anna ska firas, yes!!


Hahaha, frågan som står kvar: Var fan är överläppen?





Hoppas alla får en bra dag
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anna

haha fyfan elin att du lägger upp min försvunnaläppbild här!!! ;) trevligt ska det iaf bli ikväll :) pusss

2010-01-23 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0