24/1 Sööndag

Min söndag har varit mycket bra. Mötte Anna på stan idag, så vi åt lunch och strosade runt lite bara. Helt folktomt på stan idag, helt öde. Men mysigt var det. Som alltid! 

Sedan gick jag hem i kylan. Även fast det "bara" är -3 grader för tillfället, vilket är ganska varmt om man jämför med hur kallt det har varit, så frös jag benen av mig.. Nästan.
När jag kom hem ringde jag Julia. Vi pratade i ca. 40 minuter, är så otroligt glad över att jag har henne..♥





Nu lyssnar jag på musik. Ska ta en lugn kväll!


Puss Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för allt du gör för mig! tack för att du lyssnar när jag behöver det som mest. <3

2010-01-24 @ 19:43:29
URL: http://heyjull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0