30/1 Lördag igen!

Igårkväll hyrde jag, therese, julia och louise film och tog sedan bussen hem till therese. Alltid lika mysigt att vara med dom!
Sen skulle jag ta bussen hem till stan igen, och som vanligt var bussen 20 minuter försenad. Stod alltså ute i ca. -12 grader och väntade på bussen kl. 23 igår.. I skinnjacka och converse. Idag blir det vinterjackan kan jag säga! 

Nu har jag precis gjort mig klar. Ska möta therese och julia på stan runt halv två tror jag, har inte pratat med dom än. I alla fall, så ska jag köpa strumpbyxor och en hoodtröja. Kanske något mer också. Vi får se vad jag hittar!

Pratade precis med pappa i telefonen. Han har varit i Budapest med jobbet sedan i tisdags, och det var planerat att han skulle flyga hem idag. Nu vet vi dock inte om det blir så. Flyplatsen i Budapest är nämligen avstängd pga av snökaos. Inga plan varken landar eller lyfter. Förhoppningsvis kan han komma hem senare idag, men det vet de inte än.
Så jäkla typiskt. Nu vill jag ha SOMMAR!







Go on and pull me under
Cover me with dreams, yeah
Love me mouth to mouth now
You know I can't resist
'Cause you're the air
That I breathe 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0