6/1 Marieberg med julius ♥

Idag ska jag till marieberg med Julia. Bussen går om en timme från stan, och jag ska gå upp. Jag lär ju frysa ihjäl!
I vilket fall som helst, så ska jag försöka hitta ett par ballerinaskor, haha. Vi får se om jag lyckas.

Kvällarna framöver är inte helt oplanerade:

Torsdag- Filmkväll med kusinvitamin.
Fredag- Pappas arbetskamrat och hans fru kommer hit på middag. Det är väl dock ingenting som jag tycker är speciellt roligt, men ändå. Jag ska vara med i alla fall.
Lördag- Bio med mamma, pappa och lillasyster. Vi ska se Avatar, äntligen! 
Söndag- Gå och lägga mig tidigt och deppa till tanken av att jag har en hel jävla (ursäkta) termin med plugg framför mig.

Nu ska jag titta lite på tv, och sedan knalla upp på stan. Vi kanske hörs senare!

Puss Elin


I maj är det dags igen! Jag lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0